Kwaliteitsmedewerker (16-24 uur)

Raeger Autismecentrum is gespecialiseerd in de behandeling en begeleiding van kinderen met autisme in de leeftijd van 1,5 tot 18 jaar. Ons doel is om kinderen zich zoveel mogelijk te laten ontwikkelen en ons motto is dan ook: Ieder kind kan zich ontwikkelen, voor ieder kind is er een doel en een pad in het leven. Onze organisatie kenmerkt zich door zijn kleinschalige, individuele aanpak met oog voor het kind. Daarnaast hechten wij binnen de organisatie veel waarde aan integriteit en er heerst een open en eerlijke cultuur met korte communicatielijnen.

Wij zijn per direct op zoek naar een Kwaliteitsmedewerker voor 16-24 uur per week. De werkdagen zijn in ieder geval de donderdag en vrijdag.

Functie-inhoud:

  • Ondersteunt managers en medewerkers bij het opstellen van kwaliteitsdocumenten (richtlijnen, protocollen, procedures en werkinstructies) voor hun afdeling
  • Verwerkt correcties op kwaliteitsdocumenten en communiceert hierover naar de organisatie
  • Draagt zorg voor plaatsing van (geactualiseerde) kwaliteitsdocumenten op intranet.
  • Adviseert het management en de Raad van Bestuur ten aanzien van het kwaliteitsbeleid en stelt het concept kwaliteitsjaarplan op
  • Geeft leiding aan zorg(certificering)projecten
  • Ondersteunt en adviseert het management bij het implementeren en onderhouden van het kwaliteitssysteem
  • Geeft voorlichting en instructies met betrekking tot de uitvoering van het kwaliteitsbeleid aan medewerkers binnen de gehele organisatie
  • Ontwikkelt in overleg met het management meetmethoden ten behoeve van het kwaliteitssysteem, zoals cliënttevredenheidsonderzoeken, en voert deze uit
  • Volgt relevante ontwikkelingen binnen de verstandelijk gehandicaptenzorg en op het gebied van kwaliteit, zoals nieuwe normen, richtlijnen en regelgeving, en beoordeelt deze op consequenties voor de organisatie
  • Signaleert en controleert of alle werkzaamheden worden uitgevoerd zoals beschreven in het kwaliteitshandboek en rapporteert de bevindingen aan het management
  • Signaleert knelpunten binnen de organisatie die voortvloeien uit audits, klachten- en MIC-registratie (Melding Incidenten Cliënten), maakt probleem- en procesanalyses en stelt beleidsvoorstellen op
  • Coördineert de uitvoering van audits en implementeert verbetervoorstellen

Wat wij van jou verwachten:

  • Academische opleiding in de richting kwaliteitsmanagement, zorgmanagement of een gelijksoortige opleiding
  • Ervaringsjaren
  • Goede communicatieve vaardigheden en snel kunnen schakelen
  • Hands on mentaliteit, een echte ‘doener’ ipv een denker
  • Veel doorzettingsvermogen tot het beoogde resultaat is bereikt
  • Ambitie om van een deze functie iets uitzonderlijks te maken

Wat kun je van ons verwachten:

  • Een baan die er toe doet
  • Diversiteit aan trainingen
  • 144 verlofuren (op fulltime basis)
  • 57 PBL-verlofuren (op fulltime basis)
  • 8% vakantiegeld
  • 8,33 % Eindejaarsuitkering
  • Salaris conform CAO Gehandicaptenzorg in FWG 45
  • Diverse bedrijfsactiviteiten en attenties
  • Elke dag vers fruit
  • En natuurlijk hele fijne collega’s

Interesse?

Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet via solliciteren@raeger.nl

Bij vragen kun je telefonisch contact opnemen met onze HR Manager Els Dekker via 06-1271 9066