Drie redenen waarom dit jouw baan is:
- Je hebt strategisch inzicht en haalt voldoening aan het ondersteunen van de directeur-bestuurder van een snelgroeiende organisatie, waar kwalitatief hoogwaardige, specialistische zorg geboden wordt aan kinderen met autisme;
- Je hebt na je studie de nodige ervaring opgedaan en bent nu een solide adviseur en ondersteuner. Je bent kritisch en bevlogen, en communiceren op verschillende niveaus is helemaal jouw ding;
- Je bent klaar om een volgende stap in je carrière te zetten en hebt de ambitie om jouw ervaring en competenties in te zetten voor deze uitdagende nieuwe functie.
Het Raeger Autismecentrum is een ambitieuze en snelgroeiende organisatie gespecialiseerd in de behandeling en begeleiding van kinderen met autisme in de leeftijd van 1,5 tot 18 jaar. In de afgelopen 12 jaar is Raeger uitgegroeid tot een expertisecentrum met een nog steeds groeiend aantal cliënten en medewerkers. Het hart van de organisatie bevindt zich op IJburg in Amsterdam. Daar zijn ook het bestuurssecretariaat en de diverse stafafdelingen ondergebracht. Raeger is ook actief in Amsterdam West en Slotervaart, Almere, Hoofddorp, Capelle aan de IJssel en Spijkenisse. Bij Raeger werken meer dan 280 zorgprofessionals, zoals Orthopedagogen en Psychologen, die worden ondersteund door Groepsbegeleiders en Flexers. Per januari 2024 zijn wij op zoek naar een enthousiaste Bestuurssecretaris voor minimaal 32 uur per week.
Jij doet het:
Als Bestuurssecretaris ondersteun je onze directeur-bestuurder op allerlei gebieden samen met de bestuursondersteuner en de secretaresse. Het is een dynamisch en redelijk nieuw team, maar de collega’s zijn al goed op elkaar ingespeeld.
Je bereidt samen met de ondersteuner de vergaderingen voor van het Managementteam (MT) en van diverse projectgroepen, notuleert die, en voert gezamenlijk de regie op het nakomen van afspraken en het uitvoeren van actiepunten;
Je sluit aan bij externe overleggen van de directeur-bestuurder, legt de gemaakte afspraken vast en ondersteunt bij taken die voortvloeien uit deze overleggen;
Je correspondeert namens de directeur-bestuurder, stelt zakelijke brieven en e-mails op en beheert haar mailbox;
Je draagt zorg voor het updaten van de bestuurskalender;
Je ondersteunt bij de voorbereiding en het tijdig indienen van aanbestedingstrajecten;
Jij hebt, bent en kunt:
Je hebt een relevante universitaire opleiding afgerond, bijvoorbeeld Bestuurskunde, Bedrijfskunde of Rechten.
Je hebt minimaal vier jaar ervaring in de rol van Bestuurssecretaris;
Je hebt strategisch inzicht en bent besluitvaardig;
Je kunt snel schakelen en informatie verwerken;
Je kunt goed omgaan met druk en goed samenwerken met verschillende interne en externe stakeholders;
Je hebt een goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift en je kunt hierin tactvol communiceren;
Je bent klantgericht en servicegericht, proactief en open.
Wat wij jou bieden:
Je salaris is conform de CAO Gehandicaptenzorg in salarisschaal FWG 60-65.
Je ontvangt een salaris van € 3.694 tot € 6.320 bruto per maand bij een voltijds dienstverband. In de CAO Gehandicaptenzorg verstaat men onder een voltijd dienstverband 1878 uur per jaar, dat wil zeggen: gemiddeld 36 uur per week. Je exacte salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring.
Je krijgt in eerste instantie een contract voor 6 maanden aangeboden. Bij gebleken geschiktheid wordt dit contract verlengd.
Je krijgt 144 verlofuren en 57 PBL-verlofuren (op fulltime basis).
Je vakantiegeld bedraagt 8% en bovendien krijg je een eindejaarsuitkering van 8,33%.
Je bouwt een goed pensioen op bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
Je krijgt een laptop en telefoon van de zaak en vanzelfsprekend worden je reiskosten vergoed.
Je kunt deelnemen aan diverse bedrijfsactiviteiten en je ontvangt regelmatig attenties.
Je werkt bij een betrokken zorgcentrum in een uitdagende werkomgeving waarin jij samen met je collega’s dagelijks het verschil maakt voor onze cliënten.
Bel ons gerust
Heb je nog vragen over deze vacature? Bel dan met een van onze recruiters, Ayman el Azzouzi, 06 – 26 28 50 93.
Wil je meteen solliciteren? Mail dan je motivatiebrief en CV naar solliciteren@raeger.nl.
We kijken uit naar je sollicitatie!